Say good-bye to not knowing when
The truth in my whole life began
Say good-bye to not knowing how to cry
You taught me that 

And I'll remember the love that you gave me
Now that I'm standing on my own
I'll remember the way that you changed me
I'll remember

Inside I was a child
That could not mend a broken wing
Outside I looked for a way
To teach my heart to sing

I learned to let go of the illusion that we can possess
I learned to let go, I travel in stillness
And I'll remember happiness
I'll remember [I'll remember]
Mmmmm... [I'll remember]


No I've never been afraid to cry
Now I finally have a reason why
I'll remember

說聲再見,不知何時我已了解生命的真諦,

說聲再見,從未哭泣直到遇見了你,

我會記得,是你讓我堅強,

因為現在只能靠自己,

我會記得,你的教誨,我會記得的‧ 

在內心深處,我像是折翼天使般脆弱,

外在的我,正尋找一種方式來歌頌心靈,

我會記得,你給我的愛,

因為現在只能靠自己,

我會記得,你的教誨,我會記得的‧ 

我學著放手,那些我們的美好回憶,

我學著放手,學著去釋懷,

我會記得,那些歡樂,我會記得的‧ 

不 我不再害怕哭泣,

因為我已經找到了解答,

我會記得的

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 katharine0039 的頭像
    katharine0039

    kadalin的心生活

    katharine0039 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()